Då stannar jag inne o bakar. Det blev semlor o en gammal klassiker, filkaka – mums! Försökte gå ut många gånger men det var så himla oskönt så det var bara att pipa in i värmen igen. Varma kramar/ Jenny
Då stannar jag inne o bakar. Det blev semlor o en gammal klassiker, filkaka – mums! Försökte gå ut många gånger men det var så himla oskönt så det var bara att pipa in i värmen igen. Varma kramar/ Jenny